london my london

Blott 17 dagar kvar innan jag beger mig till detta storslagna land ( som jag aldrig har befunnit mig i innan, jag bara vet att det är fantastiskt). Man börjar märka av att det närmar sig när man sakta men säkert börjar bocka av inköpslistan, såsom dagbok, adapter, en ny hårborste och Y3- handtvättmedel- det allra viktigaste.

Nästa vecka ska vi också - förmodligen bör jag peka ut- få reda på vilka människor vi ska bo hos och när man tänker på det så pirrar det i magen tro mig...
Det som är så himla sjukt är att jag ska vara borta i tre veckor, det är nästan en månad! Nästan en hel månad utan att kunna prata svenska med människorna på gatan eller i affären. Nästan en månad utan den otroligt underbara, fantastiska Sverige atmosfären (ironi).


Kommentarer
Postat av: Lena

England är bra, MEN man ska vara stolt över sitt land och glad att bor i ett så BRA land som Sverige!!!!!

2011-06-03 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0