LONDON!

För några veckor sen landade mitt plan på Sveriges flygplats igen, då jag hade varit borta i tre veckor- I London.
Det är den absolut bästa upplevelsen jag någonsin varit med om, och jag skulle göra om det igen om möjligheten fanns. Man kunde uppleva alla årstider på en dag ( nej det snöade inte, men kylan kom)
bussar som höll på att köra på en och gamla gubbar som ville dra med en in på baren för en "dans" som de så diskret kallade det, jag misstänkte att deras tankar var någon annanstans. Visst låter det härligt?

Jag var där i 20 dagar, men det kändes som om jag var där hälften av tiden, jag ville ha mer! Det är precis som de säger, man kan leva där i hela sitt liv, men aldrig kunna se allt det London har att erbjuda.
Vi var på de alla "viktigaste" ställerna, såsom BigBen, Madame. T, London Eye och en massa museúm.




( utanför Bigben....rätt uppenbart)

Jag saknar tunnelbanan, tågen, de stora byggnaderna, värdfamiljen ( som btw var grymma), jag saknar också att behöva ta med sig paraply vart jag än gick, och jag saknar att alla var så löjligt artiga: Sa " Oh my, I'm so sorry" så fort man råkade stöta till varandra.

När vi var där fick vi ett gäng riktigt goa vänner som gjorde resan helt otrolig, vi skrattade och bara njöt av stadens atmosfär- tro mig det var inte svårt.

Ååååååååååh, jag vill dit igen!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den resan var det roligaste jag gjort och jag saknar det jättemycket! Hoppas allt är bra med dig My:) kram Johanna

2011-07-30 @ 18:56:07
URL: http://jojosplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0