PANIIIK!


-de personer som gör skoldagen lite bättre.

Help....me.....

Jag har nu insett att det bara är en vecka kvar av lovet. En liten mini, pytte, nästan obefintlig vecka kvar sen börjar vårterminen, nationellaprov och gymnasieval. Jag säger det igen, hjälp mig. Stressad person har nu fattat att det är dags att välja en trolig framtid. Vem blir inte stressad av det?

Det finns två val, Estetiska dans - det är bara för att få ett avbrott i allt pluggande, att dansa är något jag älskar så det vore ju väldigt logiskt att jag väljer det. Meeeeeeeeen, sen har en annan linje kommit in och petar nu på estetiska i ett tappert försök att få bort den. Journalistik och författarskap är något som lockar mig också, liksom skriker åt mig. " VÄLJ MIG! PIIICK ME!"
Samtidigt ropar estetiska " DU VET ATT DU VILL VÄLJA MIG! Cooomeee ooon!"
Nej, snart kommer jag att gräva ner mig under täcket- där är det alltid säkert.

Ni vet vart ni hittar mig. Eller? Ja, under täcket då, förmodligen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0