No it's not a secret


Jag har varit en dålig bloggare, jag vet det. Har inte lyckats vända på dygnet riktigt än, så jag är lite trött.
Som ni säkert vet, så började skolan igår, och vad jag inte förstår är hur man kan vara skoltrött redan efter en dag. God works in mysterious ways sometimes.

Klockan är sex, och jag vet inte riktigt, men jag borde plugga, sista chansen nästa fredag att få ett bra slutbetyg i fysik, det vill jag inte missa, ge mig styrka. Biologi på måndag, matte tävling som pågår, ett biologiprov till som är inplanerat, engelska uppsats, engelska redovisning och en engelsk bok som ska vara utläst. Allt detta på bara 2 dagar? Hur är det möjligt? Sen taggar vi inför nationella prov med, det ser jag fram emot, verkligen.
Vad då ironi? Nej, aldrig, inte jag. Never.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0