jag orkar inte...


är dom inte söta? Jag laddade upp denna för att....ja, jag vet faktiskt...inte.

Jag är trött. Suprise! Jag tittar på klockan vad 5:e minut och förundras att klockan bara har gått fem minuter. Historia boken var uppslagen för fem minuter sedan. Det gick inte så bra för den, lyckades inte fånga mitt intresse länge. Mina ögon ville gärna stängas igen istället för att läsa raderna som är så välprintade i boken.
Nepp, istället för det så sitter jag och väntar på att "Solsidan" ska börja. Det är jag, och hela Sverige verkar det som, som väntar på detta.
Sen vill jag bara fortsätta kolla på One tree hill, men jag vill spara lite avsnitt med. Plus att tre prov på en vecka är ingen höjdare, plugga- one tree hill. Plugga- one tree hill, vilket är bäst....Hmm.... plugga-one tree hill!

Åh, mina tonårsproblem, hormonerna slår till. Haha.
Nu går jag och klagar någon annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0