jag har ingen bra rubrik.


så här ser vi ut just nu, i denna stund, precis denna sekund.

-Typ. Fast ni kan ju föreställa er att vi har flyttat på oss och jag sitter nu i stolen bakom mig och rebecca sitter pp golvet.
Jag har haft denna feeling att jag har varit lite...tja... jag har inte skrivit på bloggen så mycket, har berott på mycket, men det kommer snart, trust me guys.

Rebecca sitter och snackar om att hon spelar balooons eller bandons eller vad det nu är. Gärna att jag ska spela det också. Hehe.
Blues 2 hette det visst.
Snälla nu människor, anteckna detta! Jag ber er.

Imorgon LOVAR jag att det kommer ett inlägg som är om möjligt intressantare än detta, även om det är svårt att slå detta otroliga, spektakulära och unika inlägg. Yeah, I know.

 


Kommentarer
Postat av: beccis

bloons 2*

2011-01-04 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0