It's a "My" moment


Här är jag i somras då jag blev - nästan- tvingad att skjuta pil. Resultatet blev skrattretande. Ja, jag sög. Kort sagt.
Som ni ser på bilden här så är jag djupt koncentrerad med pilen och bågen i högsta hugg och den vanliga bita-på-läppen-Posén. Spänningen är oliiiiidlig. Kommer hon att klara det? Hon kommer att klara det!


Inte då.

Jag har då tagit mig tiden att måla upp några väldigt självklara pilar, alla ser hur det blev. Pilen skulle ungefär 10 meter bort så den kunde träffa en tavla.
Ja... ni ser ju själva vart den hamnade. Killen som står bredvid mig ser ut att tänka:" Åh herregud, ta den här bruden bort härifrån".
Vem vet, inte omöjligt att han gjorde det. Däremot kan jag glädjas åt och ta det som tröst att alla fick ett gott skratt, mig inkluderad.

Detta är då ett typsikt My-ögonblick som ni nu har bevittnat. Saker i denna stilen händer mig hela tiden, 24/7 alla dagar om året. Det är ju tur att man....kan....äh, det var inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0