I am


vem har sagt att tomten inte finns? lägg märke till gummistövlarna som jag har på mig. Vackert, inte sant?

Idag vaknade jag tidigare än vad jag planerade, då jag vände mig i sängen så hastigt så jag slog i huvudet i nattduksbordet. Jag blev arg, Harry blev glad och utförde sin dagliga ritual av " MATTE ÄR VAKEN, WOHO! GÅ UPP MATTE, YEEEEEEEEEEEEEEEY" , på sitt fåinga sätt. Jag svär att om han skulle vara människa skulle han vara en sådan som gick runt och log heeeela tiden. Aldrig var arg. Livet är en lek, du vet.
Kul för honom isåfall.

Jag väntar på att min mamma ska fly lägenheten snart så jag får lite My-egen-tid.

Sen skulle jag vilja avsluta detta roliga inlägg med att lägga en förbannelse över denna förbannade snön, som envisas med att aldrig sluta falla ner från den gråa himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0