en bild säger mer än tusen ord


11 sanningar om
MyelisabethMagnusson


-Är helt besatt av gamla saker, och då menar jag foton och saker som tillhört min mormor, morfar och deras familjer.

- Spelade fotboll i...7 år. Hatar det nu och är bollrädd.

- Blir hög av musik

- Är nykterist och vegetarian

- Klippte av mitt hår när jag var liten bara för att jag inte fick ut en tova ur håret.

- Är en plugghäst

- Förstår inte det roliga i Idol och let's dance ELLER handboll

- Tål inte ens att tänka på blod, nålar eller inälvor....

- Är iiiingen morgon människa, det ska gudarna veta!

- Sover oroligt. Jag menar då att jag kastar runt mig så mycket och slår i saker hela tiden. Häromdagen tillexempel slog jag i huvudet i nattduksbordet så jag hade svullen läpp i några dagar.

- Kan titta på samma film om och om och om och om och om och om och om....igen


Kommentarer
Postat av: Lena

Min sköna MY <3

2011-01-30 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0