att vara någon annan


Vad då fina kläder? Jag är ju ursnygg, om jag får säga det själv. Och det gör jag förmodligen också.

Detta är då Madelen som spelar Eva min fåfänga granne som är liiiite snobbig. Min hund, den gråa, har precis kissat på hennes ben. Så där står jag och försöker att förklara bort allt.

Detta var min andra föreställning. En gjorde jag när jag  var liten och bodde hos pappa i en vecka på hans sommarställe. Då spelade vi samma pjäs, lite roligt. Jag var visserligen en annan roll, jag var Kajsas lillasyster.
Då var jag åtta år och jag var super nervös att gå upp på scenen. Jag spelade också hund, den gråa som ni ser där. Lika nervös var jag när jag skulle upp på scenen och spela inför skolan och allmänheten för någon månad sen. Pirret i magen var både obehagligt och en härlig känsla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0