2011

Helt sjukt, eller hur? Det är ett nytt år, ett helt nytt, färskt år. Man sitter här och undrar, oroar sig över vad som kommer att hända detta året. 2011 innebär det att det är min sista termin på moga, 2011 innebär att jag kommer till hösten att börja på en ny skola, med en ny klass och förmodligen kommer jag träffa nya vänner.

Men bara för att jag kommer att börja på en ny skola och hela 9E kommer att gå åt skiljda vägar innebär det absolut inte att jag kommer att glömma bort dom. Jag kommer inte glömma alla de konstiga kommentarer och upptåg som man får höra dagligen när vi sitter inne på lektion. Det kommer inte att resultera i att jag glömmer mina vänner eller inte träffar dom. Jag hoppas innerligt att de vänner jag har nu kommer att följa med mig livet ut. Jag kommer verkligen att försöka följa dom.



Nyår var väldigt rolig. Hade en rolig kväll/ natt med en bra vän.
Fem minuter innan klockan slog 12 stod vi utanför mitt hus och tittade på mobilen med jämna mellanrum och väntade till den skulle visa 00.00.
Våra glas var fyllda med cider och det blåste. Lite regn kom det på oss också, men vi stod envist kvar. Strax därefter började en massa färger visa sig i luften och det small till. Vi kikade då på klockan och insåg att vi nu var inne på ett nytt år. 2011 here we come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0