Little wonders



Jo tack, jag är medveten om att det var ett patetiskt försök att efterlikna honom...ehum.
Jag taggar inför nationellaprov nu, fyller ipoden med musik, ja Michael har tagit den största delen. Sitter här och
funderar över vilket som är bäst att ha med sig till proven. Frukt eller godis?
Frukt är ju nyttigt, det är vi ju alla medvetna om. Godis är gott och det slår jag vad om att ni också tycker.
Frågan är, ska jag sitta med vindruvor, macka eller choklad? Loka eller fanta? Jo, men dextrosolen är ju självklar.
Hahahahhahahahahahahah, det är ju uppenbart! Dum fråga, såklart jag tar med mig godis och fanta, duuuh!

Om jag är trött? Neeeeeej, inte det minsta. Jag är trött på spanskan dock. Prov imorgon, hur kommer detta att gå? God, ge mig some styrka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0