one more time


jag&hanna


okej...okej....ja, nu ger jag detta ett sista försök. Om inte detta funkar lägger jag ner bloggen helt. Jag är ofattbart patetisk, men jag hoppas verkligen att jag kommer att hålla igång bloggen nu när jag börjat skolan och borde ha mer att skriva om då med andra ord. Ber alla att hålla tummarna.

Som ni vet har jag börjat skolan nu, journalistik-&författarskap, trivs som fisken i vattnet med den linjen.
Känns skönt också nu när scheman och runtiner har börjat fastna och blivit vardag. Minuset är att det blir otroligt tidiga morgonar, såsom 05.00...snooze till 05.30 ioförsig, men det är en helt annan grej.

Hoppas med hela mitt hjärta att ni alla forna läsare hittat tillbaka och följer med mig nu, då jag ska försöka att hålla igång bloggen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0