history






För varje steg man tar, varje sida man vänder och varje beslut man tar skriver man sin historia.
Även de allra minsta sakerna kan förändra hela ens framtid. Som att ta gå den där rundan istället för att hoppa på bussen. Eller att man kanske gick till en helt annan affär än vad man brukar göra.
Därför kan man ju aldrig riktigt veta vilket beslut som är bäst, vad är rätt och vad är fel, eftersom man inte vet hur resultatet kommer att bli.
Såklart finns det ju vissa uppenbara saker. Men jag syftar på alla beslut som är lite flummiga, de som man inte riktigt vet hur man ska utföra dom? 
Jag brukar alltid låta hjärtat avgöra. Ska jag verkligen göra detta? Om det finns en drivande röst inombords, så gör jag det. Absolut.



Kommentarer
Postat av: fanny

Du skriver så himla bra! Kan inte fatta att du bara kommer på sånt! hahaha! Du är bäst! :D

2011-04-22 @ 11:18:17
URL: http://travelwithfanny.blogg.se/
Postat av: fanny

Sv: Gör det! :D

2011-04-22 @ 11:34:31
URL: http://travelwithfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0