5april


~saknar mitt lockiga hår.

Well, hellooooo fellas.

Vill inte ens kolla när jag senast skrev här, men det har varit så mycket i skolan med nationella och allt detta.
Men jag har lovat - mig själv, att skriva här, varje dag, från och med...nu, så fortsätt kika in!


Äntligen har solen kommit fram och smilat till oss nu dessa senaste dagarna, framför allt igår, kan bero på att det var min födelsedag kanske? Förmodligen.
Finally, säger jag bara, har saknat solen, de gröna träden och allt sånt där som hör med våren till.

I brist på andra intressanta saker att skriva på avlsutar jag detta inlägg och börjar planera ett nytt, bye.

Kommentarer
Postat av: fanny

Stolt fotograf! Ja håller med dig du passar så bra i lockigt hår, men du är fin nu med! (:

2011-04-22 @ 11:20:15
URL: http://travelwithfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0