Utkast: Nov. 21, 2010

nu sitter jag här igen, med engelska boken framför mig och vet inte vad jag ska göra, läsa glosor? Läsa i biologiboken? Tja, livet är svårt ibland.

Dagen förövrigt har dock varit väldigt rolig. Sov rätt länge, (och väldigt skönt) men vaknade av att det var waaaaaaaay för ljust i mitt rum. Jag har fått för mig att det ska vara helt kolsvart när jag sover annars fungerar det inte och jag blir sur.
Mitt morgonhumör är inte heller att leka med för den delen, stackars mamma får uppleva detta nästan varje dag när hon ropar till mig att vakna kl halv 7 på morgonen. Till svar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Sen var det inget mer med det.
Lite svårt för jag blir skit arg på henne för att hon väcker mig men om jag somnar om och blir försenad blir jag riktigt förbannad på henne för att hon inte väckte mig.
Livet är inte lätt för henne heller i dessa lägen, haha.

Sen bar det av till Zumba, som var skitkul! Härlig musik och väldigt rolig dans. Hoppas på att en kurs startar i vår så man får dansa mer ;)
jag kom hem och slängde mig in i duschen och flög nästan lika snabbt ut igen, för " nu ska vi åka snart" som mamma mycket väl förklarade för mig flera gånger om. Vi placerade oss i bilen och hjulen började rulla mot systerysters hus, där det blev kalas för hennes sambo.
Åkte hem, bytte om till "my" kläder, vilket resulterar i att jag ser ut som en säck. Tänker inte förklara mer i det, utan ni får använda er fantasi, haha. Eller nej, gör inte det.
Och here I am.  Med engelskan och biologin som skriker efter mig, men synd för dom att jag är döv på det örat.
Inte så lockande att sitta och plugga på en söndagskväll när man kan roa sig med att titta på "Vem kan slå Filip och Fredrik" som faktiskt är ett av de roligaste programen som någonsin har sänts på TV. Yepp, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0