tro det eller ej...

...men det visade sig vara en helt vanlig snuva som har drabbat mig. Halsen gör fortfarande förbannat ont, och i samma veva började den klia och jag har nyst, hostat i eftermiddags, och nu mår jag helt plötsligt mycket bättre. Hoppas på att det inte blir värre, så jag kan gå till skolan imorgon.

Men (tyvärr?!) missar jag redskapen imorgon på idrotten, jag ska vila upp mig och inte anstränga mig det sa...mamma. Och mammas ord är lag. I detta fallet iallafall. Så ingen träning imorgon, alls. How sad.

På tal om mamma, hon var på föräldramöte, för er som orkar bry er. Inget mer intressant på den punkten.

OCH SEN SKA JAG HÄLSA TILL REBECCA MED SOM HAR PROBLEM ATT LÄSA MIN BLOGG!

HEJ REBECCA!






Kommentarer
Postat av: beccis

HAHA! HEJ MY!

2010-11-30 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0