midnatt råder ....


Nu snöar det igen...kan vara mysigt, för dom som gillar snö då vill säga.
Men något som jag gillar är att lyssna på julmusik, det får tummen upp...japp.

Idag så var jag hos syon, och pratade gymnasieval.
Jag kan inte förstå att redan nu ska jag välja ett av mina allra viktigaste val i livet, vilket ska jag välja, om jag nu tar det kan jag inte bli si, utan så. Jag har så mycket att välja mellan också, paniken börjar byggas upp lite.
Jag vill inte välja än, en framtid som jag inte ens vet vad den kommer att innehålla, visst, jag har en tanke, men nästa månad kommer jag att ha en ny, månaden efter det en annan. Flera gånger har jag trott att jag var säker på mitt framtida jobb, vad jag ville bli och åstadkomma, men nu när det är så nära kommer osäkerheten fram och nosar.

Själv tycker jag att 15 är en för tidig ålder att kunna ta sådanna beslut, men nu är det som det är och jag får snällt följa med i strömmen, och hoppas på att jag tillslut väljer rätt val.

En snickers, maltesers och lite annat smått och gott väntar nu på mig.
ciao

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag tycker du ska välja det som du tycker är kul och välja en så bred linje som möjligt om du velar fram och tillbaka mkt! Kraaam My (: <3

2010-11-19 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0