sunday, well, it's not a funday


mysaknarsommarensåhimlamycketsådetärintesantalltså


Ja, söndagar är ju aldrig roliga. Man tycker att det är skönt med en ledig dag, men samtidigt har man ångest att en ny vecka snabbt och säkert närmar sig utan någon som helst nåd överhuvudtaget.

Ja, vad händer denna veckan nu då, inte mycket kan jag med en gång berätta för er. En helt vanlig vecka, inga gymnasiebesök, inga dansdagar eller volleyboll spel, bara en helt vanlig skolvecka. Något att se fram emot.
Sen tänker jag tillägga att på tisdag börjar vi istället för att slå över bollar över nät, ska vi slå volter, något som jag INTE ser fram emot, snarare tvärtom, jag fasar inför detta.
Att slå runt i luten, slänga sig och hålla på är inte riktigt min grej, kan bero på att jag hatar höjder, kan bero på att jag inte är så vig men det kan också bero på att jag är superdålig på redskap.

Nu är My the optimist framme. Can you feel it?
Nä, nu ska jag gå och glädjas åt andras vägnar, Filip och Fredrik verkar faktiskt slå denna familjen som har utmanat dom idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0