phu...

ja, nu äntligen, bloggen är ...någotsådär fin...hehe...
Så nu kan jag börja blogga på allvar, jag har haft en blogg innan för typ...2 år sedan, den gav jag upp, men hoppas på att jag ska ha tålamod att skriva på denna varje dag :)

Kör en kort tråkig förklaring om vad som har hänt idag och hoppas att ni överlever.

Måndag, skola, tråkigaste dagen på hela veckan, något att se fram emot.
Dagen börjar med att man försover sig en liten stund, som alltid, när man inser att klockan är ( JA SÅ MYCKET) mycket rusar man upp och så är måndagen officiellt igång.
Man springer till bussen och kommer fram dit med andan & hjärtat uppe i halsen och kommer då ihåg att man har glömt en viktig lapp hemma, men såklart är man för lat för att springa tillbaka för att hämta den.
Sen är bussen försenad så man skulle kunna springa tillbaka för lappen, men benen tycker annorlunda.

I skolan hände inget nytt heller, same old same old, engelska i ungefär 100 minuter, springer bort till spanskan och försöker samtidigt att få bort alla de engelska orden för att kunna fokusera på de spanska, jag misslyckas alltid, men som tur är finns Fanny alltid bredvid för att hjälpa mig.
Sen dagens höjdpunkt...biologiprov, yeah you heard me, biologiprov.  Men som tröst för dessa hemska måndagar är att vi slutar kvart i ett, yyyyynderbeeert!

Väl hemma så möts jag av lille Ville ( systerbarn) och mamma som sitter i soffan och halvsover, mysigt :)

Nu blir det fysik, jag älskar att skjuta upp saker till sista minutenm tillexempel som att ta reda på hur en generator fungerar, till den stunden kommer då jag faktiskt måste ta reda på det...japp, wish me luck feelllaas!


Kommentarer
Postat av: fanny

Klart jag finns där hos dig! Luta dig tillbaka så fixar jag resten (; haha! ses imogon <3

2010-11-15 @ 16:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0