O M F G!

hej. jag är trött. inget mer med den saken.  klockan är nu 20.30 exakt. coolt. eller inte.

Iallafall, nu ska jag sluta skriva så förbenskat keligt(tråkigt, för er som inte förstår oss kindbo talare) och börja berätta vad jag har gjort idag, mycket väl detaljerat? Vill ni det? Tänkte väl det.

Vaknade, gäspade och rullade runt några gånger för att försöka vakna till litegrann iallafall och svor för mig själv inne i huvudet att det bara var onsdag morgon och inte lördag. pip.
Sen kom jag på, jag ska ju hälsa på markgymnasiet idag, så jag började rulla runt lite mer och tillslut landade mina ovilliga fötter på golvet och bokstavligen slääääääpade mot toaletten. Jag kan ju inte missa bussen, tänkte jag.
Det skulle inte ha gjort något faktiskt, för mark var iiiiiinte min skola kan jag säga. Den var bra och väldigt fin, men inte för mig. Jag och ett gäng andra vänner hade lite tråkigt när man gick runt där nere i den fyrkantiga idrottshallen så vi tog några varv  som vi väldigt poetiskt kallade " godis varven". Det innebar att vi gick fram till linjernas ställe, lyssnade på dom medan dom försökte få oss att välja just deras linje, medan vi stod och närpte åt oss en massa gratis godis. Gratis är gott. ALLTID!

Jag åkte hem, tränade, ska duscha. En kort sammanfattning där på slutet. Lovely.

Skriver mer sen. Eller imorgon. We'll seee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0