min kväll...

Har innehållit fysik, fysik och fysik. Inte det bästa ämnet, inte det roligaste änmet och verkligen inte det lättaste ämnet, men nu är det klart, äntligen.
Det känns skönt att det är klappat och klart för att lämnas in imorgon, men ändå känns det som om jag har missat halva arbetet...hmm...

Nu ska jag ta en kompis råd och ta en liten break innan jag tar på mig mina fina läxglasögon, har inga sådana, men om jag hade så skulle jag ha gjort det ;) och vet ni vad som ska läsas nu då? Slöjd. Sy slöjd. Jag fattar inte hur man kan ha prov i det, jag menar, helt onödigt, vad hjälper det mig?
Jo visst det hjälper säkert många, men inte dom som inte har den talangen att kunna sitta och sticka, sy och allt vad det heter...

Deppigt inlägg, deppig My.

Några glada nyheter?
Dansdag på torsdag, det är kul! Något att se framemot denna hemska vecka. Se, där kom det in lite depp igen, även om jag kom med en bra nyhet, fy my!

Min tumme gör ont med, usch, ska inte gå in på den historien, inte nu iallafall, den är...komisk.

En annan rolig nyhet är att imorgon är det drama och där finns inga deppkommentarer i närheten, bara smiles,  Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran över att ha knäppt denna vackra bild på oss tre vacka människor, utan det är Madelen, vänster.

Det är alltså hon, Madelen till vänster, jag i mitten och till höger står Fanny. Dessa fina flickor gör att vardagen ofta innehåller skratt och mycket skoj!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men HEEEJ, vad kul att du har skaffat blogg....så kan jag följa dina spännande dagar....såna spännande dagar med fysik och slöjdprov. Härligt att höra att du tycker det är kul....heheheeheh...Fast håller med dig totalt, VARFÖR ska man ha prov i syslöjd??? Varför ska man ha syslöjd över huvud taget?? Tur att jag inte hade några prov i det i alla fall....det var bättre förr...hahahahaa...



Ha det gott syrran:)

2010-11-15 @ 21:22:57
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Madelen

Äntligen! (igen) Hehe!

Kanoners My (drottningen) att du skaffat en blogg, hehe, för då blir det en till blogg man kan läsa! Ett stort plus i kanten till dig och en guldstjärna :)

Och vi är grymmmmmma på bilden :P haha

Kram<3

2010-11-16 @ 06:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0