min karriär....


...är kanske mer uppenbar än vad jag tror? Haha, nej jag tror inte det att spela in reklamer är inte riktigt min grej.
Detta var för ungefär ett år sedan kanske, då våran SO lärare hade delat in oss i små grupper och vi skulle göra ett nyhetsprogram. Men våran grupp, vi ville sticka ut litegrann, så vi gjorde något så storslaget och annorlunda att hela klassen häpnade. Hela världen stannade upp.

Okej, nej kanske inte men vi bestämde oss iallafall för att spela in en lidl reklam. Tror tillomed att vi säger fel namn till varandra, jag vet inte, väldigt proffsigt.

Men det är också såhär att på min mobil har jag lite " bloobers" - heter det så?- ja, ni vet, lite tagningar som inte gick som vi hade tänk. I ett läge har jag en halsduk runt huvudet och står i hörnet och skrattar högt. I en annan går jag runt med ett par stora stolar som skulle föreställa LIDL påsar, jag förstår inte likheten direkt, men det gjorde jag iallafall.
Efter några tappra försök att hålla oss för skratt så gav vi upp halsduken och stolarna och simpelt slet ut en plastpåse ur soptunnan som stod i grupprummet och skrev " LIDL" med stora bokstäver på den och avände den istället. Genast då fungerade alltihop, jag förstår inte varför?

och snälla ni, klaga inte på min skådespelartalang, jag vet att ni bara är avundsjuka ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

Hahahah...

2010-11-20 @ 16:35:16
Postat av: beccis

Du får väl ta och lägga upp alla tagningar innan det med då ;)

2010-11-20 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0