I wanna grow old with you.


Fuck the cops...
Tjaa, det kan man ju ha olika åsikter om, haha.

Jag hade tänkt att lägga mig tidigt ikväll, och kanske tillomed ha hunnit att somna nu, meeeeen ser var jag sitter nu. Bänkad framför TV och garvar rumpestumpen av mig när alla dessa sköna pensionärer driver med "oss" ungdomar. Så jäkla härliga, varför finns det inte mer sådana människor? Vi svenskar är så stela, kom igen, looooosseeeen up people!   
Ja, nu menar jag inte att vi ska springa runt och spraya "fuck the cops" överallt, men lite harmlösa skämt har ingen ont av, eller hur?

Sen är det ju hur olika människor reagerar, vissa skrattar med och pratar,medan andra snäser av och tittar skumt efter dom.
Man börjar ju undra hur man själb skulle agera om det kom fram ett gäng pensionärer och börjar att skaka rumpa, eller börja prata om blommor och bin. Troligen, om jag känner mig själv rätt, så skulle jag nog skrattat som jag aldrig har skrattat förut, haha :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0