I wanna dance with somebody


en härlig låt, denna hade vi på streetdancen idag.

Som jag skrev, jag dansade idag och det gick bra. Japp.

Nu, gissa vad jag gör i detta fantastiska ögonblick? Jag taggar inför imorgon! Guess what? Well, I'm gonna tell ya.
Ge mig ett V, ett O ett L ett till L ett E och ett Y! Sen orkar jag inte mer, det blir allafall volley så adderar du boll!
= Volleyboll.
Sen kan du addera turnering också. Yes, imorgon ska vi i 9E ( det vill säga mitt lag i 9E) vinna. Det är inget önskemål eller något, det är fakta. Inget mer med det. Vi ska vinna. Vi förväntar oss det. Inga små krav här inte, haha.

Jag är söming. Så det blir att kudden min får en kamrat tidigt ikväll. Typ nu. Eller snart, ska bara göra det och det och det och det och det först. SEN kan jag kanske ens tänka på att gå och lägga mig. Weeeell, bäst att jag börjar.

I will seee ya later, jag ska försöka att komma ihåg att ta med mig kameran till volleybollen  imorgon så ni får se lite nice bilder när jag smashar ( önsketänkande) blockar alla svåra bollar (om jag ändå vore så lång) och gör mål! ( vad då? Ska man inte det?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0