är det tisdag eller onsdag?


En väldigt vacker bild om jag får säga det själv, det är jag och mina systrar i somras. :)

Ja, vilket är det? Tisdag eller Onsdag? Svaret fick jag såklart idag då jag gick efter tisdagens schema, men jag har likförbannat gått runt och sagt onsdag ändå. " Imorgon är det dansdagen!" sa jag till en av mina klasskompisar, och tillbaka fick jag blicken " ehum... jag ska nog gå". Jag gick oförstående där ifrån... en liknande sak hände när jag satt med mina kompisar och diskuterade om vad vi skulle göra på torsdag då vi har ett så himla långt hål mellan lektionerna, vi kom fram till att traska ner till förorternas förort och ta en fika. " Ja!" utbrast jag då, " jag längtar tills imorgon"  jag fick samma blick som innan och sedan började de prata om något annat. " HAHA vilka knäppgökar" tänkte jag då, " dom fattar inte vad jag menar".

Imorgon ska vi börja skriva en krönika i skolan, något som jag verkligen ser framemot, men vad ska jag skriva om? Jag vill skriva om något som är så uppenbart så att man inte lägger märkte till det. Får tänka på detta nu;)

till allas stora glädje, skulle jag chansa på, så är det bara ungefär 37 dagar kvar till julafton...börjat tänka på julklappar? Bra. Det har inte jag, inte heller har jag tänkt på vad jag vill ha....förutom en tvättkorg. Det kan familjen lägga ihop till.
Antecknar ni? Good!

ooooooch till min stora förvåning (!!!!!!!!) så gick mitt syslöjdsprov....ja inte bra, men bättre än vad jag trodde, mohaha!

Nu ligger det en (kanske) havskatt på min tallrik, den måste ätas upp!
Skriver mer sen, ciao!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, detta är faktiskt ett jättebra kort på oss....fast jag är med:) , eller är det just därför kortet är så bra..hahahahahaahahahahaaa

2010-11-23 @ 22:11:35
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0