you make my heart wanna go, bom, bom


Oh, yes you do. Här är mina alldeles egna hjärtekrossare. Ååååh, hör bara ordet: kaka.
Det är ett väldigt härligt ord, tycker du inte det? De är härliga också. Mmm... Jag kommer att föräta mig på dessa underbara skapelser en vacker dag. I skolan, finns det en kaka som är obeskrivlig, den är underbar...jag kan inte förklara, åh den är himmelsk!
Jag tror tillomed att några av mina kompisar har döpt den till "My kakan". Det är helt okej för mig, den får gärna förknippas med mig.

Btw, så hatar jag spotify reklam- just so you know.
Här satt jag så snälla, oskyldigt och lyssnade på musik, och så kommer en manlig röst upp och börjar snacka om att en enäggstvilling har skaffat iphone , ipod, ipad eller vad det nu är.
-Jaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0