Tjalala

Klockan är halv ett och jag antar att jag egentligen skulle sussa. Kanske man borde göra?
Och jag undrar varför jag är helt däckad när mamma försöker dra upp mig på morgonen. Kan bero på att jag somnar så sent? Maybe.
Nu när jag tänker efter så ser sängen faktiskt lite... Ja, jag ska nog gå och lägga mig nu snart. Typ nu.

Jag skriver imorgon, något mer intressant. Jag är verkligen ledsen för de helt oseriösa och helt onödiga inläggen idag, jag har varit helt oseriös och onödig idag. Det har varit en sådan dag. En helt onödig dag.
Imorgon hoppas jag på lite mer seriösa grejer när jag ska gå hem till en kompis. Jag tvivlar på det. Det brukar inte bli såå seriöst när vi träffas. Undrar vad det beror på? Det är sådant som håller mig vaken om natten. Haha.
Nej.
Ååååh vad trött jag är. I'm off.

Capre diem, I like that.
Godnatt gott folk. My is off to bed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0