Smile


Innan morgondagens utflykt till ullared så blir det ett stopp hos fru/herr tandläkare som ska kika på mina fina tänder. Eller ja, man hoppas ju på att dom tycker att tänderna är lika fina som jag tycker.

Bilden som jag nu har tagit mig tid att måla, föreställer mig - springande där ifrån till vänster och mannen med den stora borren, jag hoppas ni ser att det är en borr, ska då vara tandläkaren.
Nej, jag är inte rädd för tandläkaren, men hur mysigt från skala ett till tio är det att ha någon som håller på med en massa stålsaker i munnen? Yiiieeey...

Jag förmodar att ni uppskattar min målning? Tog ungefär en halv reklam att göra. Visst visar jag min talang på ett bra och effektivt sätt? Jag menar, det finns ju en anledning till att jag fick VG (!!) i bild.
Jo, jag ville skryta lite där, det förtjänar man ibland tycker jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0