ska aldrig mer åka tåg

nej, det kan jag lova. Såg unstoppable på bio med Rebecca idag. Aldrig. mer.åka.tåg.
Nej.
Och med tanke på att det bland annat hade tagit stöd från en sann berättelse gör ju inte saken så mycket bättre, scary. Men själva filmen var nagelbitande. Jo faktiskt, när jag kom ut därifrån var mina korta naglar ännu kortare än när vi gick in. Som ni då förstår var den väldigt spännande. Något att rekommendera faktiskt.

Imorgon blire partaj så det blir inte mycket skrivande tyvärr, men jag ska försöka klämma in ett inlägg innan jag ska iväg och vinna alla julklappar som väntar på mig. Vi ska ha den årliga julleken, något som vi alla ser fram emot, indeed. OCH JAG SKA VINNA. MOHAHAHAH!....HA!

Det var ett skämt, jag vinner aldrig något. Om ni frågar familj och vänner vem som är otursfåglen i deras närhet, vem tror ni dom svarar då? Ja, ni gissade rätt. My Elisabeth Magnusson also known as : My the klumpeduns, My den otursamma flickan eller tjejen som ramlar hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0