Santa Claus is coming tooooo toooooown

Dagens strikta schema:

-Julbak
-städning  XXXXXX
-packa
-bada den otroligt ovilliga vovven
- sen borde kanske jag duscha jag med

Städningen är redan klar man kan ju säga så den gav jag ett fint kryss. Som ni då har listat ut händer inte allt detta i ordning.

Julmusiken spelas för fullt här i mitt rum och tomteluvan sitter sådär snett,gulligt placerad på mitt trötta huvud. Harry springer runt med ett leénde på läpparna och sjunger " nu är det jul igen, nu är det jul igen- och jag ska baaaada"

Nej, det var inte riktigt sant allt det där. Julmusiken är avstängd sen igår då jag gav det ett tappert försök. Jag gillar julsånger, men då måste jag verkligen, verkligen, verkligen känna för att lyssna på dom. Annars är dom bara jobbiga. jag vet...döda mig inte..
 Tomteluvan skulle inte passa min -det-är-ingen-som-bryr-sig-om-hur-jag-ser-ut-framförallt-inte-jag-outfit och harry kan varken le eller sjunga, men om han skulle det så skulle det varit coolt.
bilden kommer ifrån weheartit.com   - hittade den sidan från en annan blogg som heter noraafazel.blogg.se
hon är sjukt duktig, en jätte bra bloggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0