Nu är det över...

Japp, nu är julen över, igen. Helt sjukt att man sitter och planerar hur länge som helst över detta och sen poff, en dag så är allt borta igen. Men dagen igår var bra, som alltid, det är så mysigt.
Jag är ingen julmänniska, iallafall när det kommer till att köpa julklappar, pynt och framförallt slå in klapparna - not my thing...

Men när man sitter där, ljusen är tända och väntar på pappa röd ska knacka på så börjar den känslar krypa fram lite grann. När alla är packade i soffan, så känner man how the love is...there.

Julklapparna i år var väldigt bra, så jag är nöjd - tack alla.
Det innehöll bland annant Michaels nya album, hello kitty mjukisbyxor, vanliga mjukisbyxor och money, det är alltid bra att ha. Så jag har några hundra kronor till sen har jag 1200, guess what I'm gonna do next? Jag ska skaffa ett fadderbarn när jag har fått ihop pengarna, ska räkna lite på detta. Det passar väl bra nu när det är ett nytt år och så? Tycker jag allt. Ett av mina nyårs löften kan man kanske våga sig på att säga.
Skaffa ett fadderbarn, ja det funkar.

Kommer med all säkerhet ett mycket mer intressant inlägg idag, kanske om detta med fadderbarn, who knows?

Se'ya later krokodil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0