julkalender

 

kan vara kul kanske?

anyway, såhär kommer det att gå till. Varje dag ( förutom igår då missade jag) så kommer jag ladda upp en bild, video eller låt och berätta något om den, minnen, historier eller åsikter, kul eller hur?
Ehum ja, ska ni svara. Bra.
Jag gjorde ingen igår, men jag börjar idag med denna fina bilden som ni ser över.

Det är jag och Fannybanny, aka korven aka f in the mfm. Tror den var tagen i början av skolår nio, alltså inte allt för längesedan då, på en skoldag då vi tänkte liva upp stämmingen med våra äkta leénden som ni ser, lyckades vi?
Såklaaart, det gör vi alltid. Madde är också en del av den gruppen som jag nämnde tidigare. Hon är m-et, dock vet jag inte vilket m, för jag är också ett m. Vill vill gärna tro att jag är det första m-et men vem vet, hon kanske tror att hon är det? Får ta upp detta.

MFM skapades för, ja vet inte om det var i åttan? Skulle chansa på det starkt. Det är våran "grupp" jag vet inte varför vi gjorde den, en kul grej skulle jag tro. På muckdagen har vi ( när jag säger vi menar jag inte mig själv, jag bara hänger med, det är jag...my the medhängaren.) bestämt att vi ska vara.... DRUMDRUMDRUMDRUM.....BAMBAMBAMBAM....... det säger jag inte, för då blire inge kul förstår ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0