julkalender 6 december

det är en termometer som sticker ut ur munnen där.

Det ska föreställa mig. Ja mitt hår ser alltid lika rakt ut när jag är sjuk, det är naturligt stelt, som dom säger i "Hairspray" och vaddå då? Mina ben äääär så långa....for real! Nej, egentligen har jag inte så långa, och jag har inte feber heller, men min hals spökar fortfarande, visserligen så har det nästan gått över nu så imorgon ska jag tillbaka till skolan, det är nog bäst, jag har min allra sista dramaträning innan uppvisningen på torsdag.

Jag har plugg,plugg, hemskt mycket plugg, hälften är klart. Typ.

Eftersom jag inte har så mycket annat att skriva så kan jag ju berätta vad jag gör just nu...
Simpsons går på TV:n bakom mig, det var bättre förr kan man ju tycka... och det är ju det jag gör med.
Musiken spelas också- ja jag har på både datorn, musiken och TV:n nu. Bara för att musiken spelas på datorn, och när det kommer något intressant på TV:n kan jag ju inte missa det och då är det bara så enkelt som att stänga av musiken.
Nu vet jag vad ni tänker:
Hur kan en tjej på femton år ha en så överintelligent hjärna och ändå vara så ödmjuk, snäll och underbar?
Jo, det är nämligen såhär att det finns människor som jag, inte många, ungefär 1 på miljonen, och nu råkar det vara så att min mamma är mamma till en av dom. Men grejen är att dessa överintelligenta människor, som mig själv, är inte så stora fans av matte.
Så, i teorin är vi väldigt smarta, och i praktiken med, förutom när det kommer till matte. Då vill vi inte vara med längre. Japp, så är det.

Snygga är vi med. Men det kanske ni visste redan? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0