julkalender 21 december


Harrybarrylito aka nörden aka knasbollen aka en massa likanande saker.

Iallafall, nu börjar snart nedräkningen till den stora dagen. Ja....julafton också, men jag menar min födelsedag, som är i Januari, eller månaden efter det...plus två. Ja, April.
Nä, man kanske ska börja med jul först, eller vad säger ni? 

Imorgon är det dan före dan före doppardan, om jag inte tar fel. Imorgon är det också dags för mig att bada den vandrande hårbollen som ni ser står helt random, absolut inte uppställd, så där uppe på bilden. Vackert med el-ledningarna bakom måste jag tillägga.

-Och julgodis ska bli till, packa, slå in någon mer julklapp om det nu blev någon över för på torsdag åker jag iväg till farmor och pappa för att fira halva jul där, som jag alltid gör. Sedan på fredag eftermiddag åker jag troligtvis hem igen för att fortsätta fira här.

Nu ska trötta My dra med sin mindre trötta hund ut i det kalla vädret och sedan gå och lägga sig.
Adíoooosssszzzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0