julkalender 16 december



för det första måste jag säga att jag diggar min vän rebecca i bakrunden, den där rädda rådjursblicken är allt för bedårande. - jag gissar på att detta är den första gången rebecca ser denna bilden också, varsågod Beccis ;)

den lata My är framme och spökar...Oh yes she is, big time.
Mina ben är som spagetti och armarna är som...ja ni vet sånn gelé som man ser i amerikanska filmer, den som svajar, och oftast har någon skön färg, jag gillar hur dom alltid får dom att låta så härligt.
Iallafall, jag är helt slutkörd. Box, boxningen - ja det är skillnad på dom- och julfesten tar ut på krafterna.
Jag blev också väldigt besviken när jag insåg att vi skulle ha redskap idag på idrotten, men jag kan säga att det ändrades fort när jag faktiskt klarade av en hjulning, på första försöket. Impad?
Inte? naae, okej.

Paniken har börjat byggas, julklappar måste inhandlas. Alla är klara, förutom föräldrarna och en till. Med tanke på att det är julafton nästa vecka, som jag nu smärtsamt insett, så tycker jag att jag egentligen skulle varit klar med presenterna. Men tydligen var det någon där uppe som tyckte det motsatta. Som placerade en massa tankar i huvudet på mig såsom : " Äh, men det är en hel månad kvar, jag kan köpa den sen" eller " jag orkar inte nu..."

På tisdag sparkar jullovet igång, det är inte så dumt, inte alls. Något som jag tycker att de flesta av oss hårt arbetande elever förtjänar. Tre veckor efter det så börjar min sista termin på mogaskolan, jag får verkligen ta vara på tiden med klassen och vännerna. 2011 kommer bli My(s) year. - ordvits, rolig inte sant?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0