julkalender 14 december



My gillar att det snart är jullov. Det My inte gillar är att hon är trött.

yeah, you heard me. Idag är ingen bra dag, men jag ska inte sitta här och böla, utan istället skjuta iväg ett väldigt tråkigt inlägg om hur min patetiskt dåliga dag har varit.

Rumpan frös jag av mig när jag stod vid bussen och väntade, jag gillar verkligen inte att bussen ska envisas med att komma olika tider varje dag, om den nu kommer alls då.
Lyssnade på en föreläsning som förvisso var bra. Men efter en timma efter började det klia i fingrarna och jag ville resa mig upp och springa ut därifrån.
Stress är något som jag lider av och kan då inte sitta stilla så länge om jag börjar bli uttråkad. Som tur är har jag börjat känna igen tecken. När benen börjar röra sig och det kryper i ryggraden. Fingrarna är något som det syns väldigt tidigt på. Jag börjar dra, rycka och skaka dom ilsket. Jag blir väldigt lätt stressad när jag är i trånga utrymmen eller när jag har kämpat för något som senare visar sig vara motsatsen till det jag önskade.

Vi kom ut i den friska luften och genast gick det bättre, jag gick tillbaka till skolan i min takt.
Vi taggade för en skattjakt som senare sket sig den med, maten var visserligen god som vi på 15 minuter åt upp senare.

Som sagt, inte någon bra dag att reta upp mig som sagt. Snart ska jag krypa ner under täcket och gömma mig.
Se'ya later, I hope. 

Jag hoppas ni överlevde mitt grymt ointressante inlägg, jag lovar om det inte kommer något ikväll ska jag se till att klicka upp ett imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0