I can't make it another day



idag blir en av de kända slappar-efter-julafton-dag-vecka... de brukar oftast uppstå efter julaftons kväll och kan fortsätta ända fram till nyår i vissa fall. Slappar-efter-julafton-dag-vecka är en bland mina absoluta favorit dagar, då gör jag... ingenting alls, bara degar. Underbart eller hur? Jo men tack, jag tycker det.

Nyår spenderas förmodligen med en kompis, så jag har något att se fram emot, någon levande varelse att kontaka. Jag har ju mamma såklart, men det är ju...mamma, you know? Ja, hon är jätte snäll och så det kan jag inte förneka. Det var ju hon som gav mig de rosa hello kitty mjukisbyxorna som kommer bli allt för använda för deras eget bästa. De är föööööööör mjuka liksom, ni vet vad jag menar? Lite flanell över dom, helt himmmelska om ni frågar mig. Alla mina julklappar används flitigt, förutom streetskorna, jag har inte kommit dit riktigt än. Mest beror det väl på att jag inte har någonstans att dansa för tillfället, men jag vågar mig faktiskt på att påstå att det är de absolut, mest snygga, fiiiiine, coola, ybertuffa skorna som någonsin har uppfunnits. Yeah, you heard me, jag sa det.
Nu ska jag fortsätta med min dag. Då jag inte gör något alls. Mysigt.

Inlägget som skulle kommit igårkväll är fortfarande halvskrivet, jag arbetar på det.. still. Så det kommer nu om ett tag istället.

Mums vegetarianen känner doften av köttbullar, det är det man vill vakna till på morgonen. Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0