guess who's back

well, I'm back fellas. Efter att ha legat med 40 graders feber i några dagar nu så har jag faktiskt orkat ta mig upp ur sängen och rört lite på benen. Nu är jag nästan helt frisk, och jag hoppas på att jag ska må bra tills imorgon då betygen ska landa på bänkarna framför oss.
Jo, jag hade lite misstankar om att jag inte skulle överleva denna hemska helg. Antigen så frös jag ihjäl eller så trodde jag att jag skulle brinna upp, nej det var inget att hurra över...

Som jag sa, imorgon ska betygen delas ut, och det är något som jag har väntat på nu i...augusti,september, oktober, november, december.... ja nästan 5 månader och nu är de äntligen här.

De mest förvånade betyget i år måste vara bilden, där jag har höjt mig utan att vara medveten om att jag hade en chans att göra det.

Jag kommer att skriva ett bättre inlägg senare i eftermiddag eller ikväll, nu ska jag slänga mig i sängen, titta på film och trycka i mig överdrivet många ballerina,- jo jag tycker att jag är värd det. 40 GRADERS FEBER, HELLO?!
plus att jag tycker synd om mig själv, då får man tröst äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0