godmooorgon.

Antar jag att man ....inte....ska säga nu, utan det ligger väl mer åt godmiddag.

Jag sitter här, på min fina stol och letar efter någon bra "fadder" sida. De flesta som jag har hittat som jag gillar kostar 200 kr i månaden, och tyvärr räcker inte mina pengar till där. Jag misstänker att jag får spara ett bra tag till innan jag har råd att kunna skaffa ett fadderbarn och bara för det är jag tjurig.
Min dag är förstörd kan man lungt påstå. Eller jag skulle chansa på att jag kommer gå runt och sura över detta tills jag har råd att betala. I ca ett halvår då. Något att se fram emot. Right?

Jag är i desperat behov av...något, jag vet inte vad. Känner att jag behöver något. Knark? Nja, inte riktigt min grej. Choklad? Låter bättre, men jag orkar inte gå och leta. Jag har nog förätit mig på praliner. Först var det chokladkalendern och sen en stor chokladkartong som jag fick i julklapp. Nej inte choklad. 

Jag får nog inget. Kul...Vad sägs om att torka golven? Ja det låter roligt, det gör vi. Om en liten stund. 

Hoppas att ni i " My's international intresse club" antecknar och sparar detta helt onödiga och random inlägg. 

Hm.
Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0