Can't fight the moonlight....right?


Jag älskar dig, I love you, Te amo, Te dua, Je t'adore, Jeg Elsker Deg, Mo ni fe.
Det finns så många sätt att uttrycka dessa ord, men vi hör dom ändå inte ofta nog.  Hur kan tre ord ha en sådan himla stor betydelse? Jag menar, när ni hör dom, visst blir ni glada? Om någon ni bryr er om yttrar dessa ord, visst händer det något? Ni måste suga åt er och ta emot de vänliga orden. Om någon säger dom så menar dom de verkligen. Jag älskar dig, är inga ord som man slänger ur sig hipp som happ. You know, just like that.

Jag kunde fram till Te dua, sen var jag tvungen att leta upp resten av meningarna hos våran trofaste vän, Mr google. En sådan vän sviker en aldrig, han har alltid alla svar. Smart kille där. Eller tjej, man vet ju aldrig.
Iallafall, jag tänkte att ni skulle tycka att mina språkkunskaper skulle vara imponerande, men sen insåg jag att de var nog inte så coolt. Synd. Hm, how sad, too bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0