-var är fjant?


- här mamma!

Världens härligaste troll!
Mor min har handlat hem " Trolltyg i tomteskogen". Ett måste för alla er som är som jag, gillar tecknat då.

Handlar om att små söta tomtar ska gifta sig, och trollen får nys om detta. Då bestämmer dom sig för att sabba allt, och kidnappar bruden! ;o

En väldigt spännande, nagelbitande film. Dock inget för er som ogillar våld. Det händer att trollen är lite våldsamma ibland mot dessa harmlösa tomtar. Elaka mot varandra är dom också, inget fredagsmys där inte...

Favorit scenerna är ju när morsan (rätt ofta) ropar på hennes yngste son. Med häxrösten skriker hon :
VAR ÄR FJANT!?
genast kommer den lilla springande och svarar : HÄR MAMMA!
Jag skrattar lika mycket varje gång.
En annan komisk scen är när morsan ska göra sig vacker så hon står och posar framför en sprucken spegel och kammar sitt svarta sträva hår med fiskben, sedan som pricken över i:et så sätter hon upp en rosett i håret, med hjälp av en orm. " mmmmmmm nu är jag vaaacker"


Nu sitter jag här och längtar tills klockan ska slå 4 så att jag ännu en gång kan trycka ner en ibumetin, för den som jag tog i morse...tjaa, den ville inte hjälpa mig helt, så jag har fortfarande ont i halsen...
men igår när jag satt och åt chokladpudding ( jag skyller på att jag är sjuk annars skulle jag aldrig ätit det på vardagar...never...ever...ev...naej...) Iallafall, när jag åt den igår var det som om mannen ( eller kvinnan?) som älskar mig där uppe hade gett mig ett botemedel. Jag skulle kunna äta hundramiljonersbiljaders såndana nu. De var heaven on earth i en burk.

THANK YOU GOD! I LOVE YOU! - grejen är att jag inte är kristen, men ibland tror man ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0